FULAR,BOYUN BAĞI ÇOK KOLAY VE KISA SÜREDE

Bu bu nedir bu?Merhaba arkadaşlar benim gibi acemiler için ha bu arada acemi el işi konusunda değil  blok yazma konusunda sayfa düzenleme ,yayınlama hiç anlamıyorum eski yaptıklarımı da unutmuşum zaten nasıl yapıldığını laf aramızda:))
Bu çalışmaları yeni yaptım boğazlı bir kazak üstünde kullandığınızda çok şık duruyorlar .Bunlardan hediye isteyen de çok şimdi oturup onları öreceğim bittiğinde sayfaya eklerim tabi becerebilirsem:))

YAPILIŞI  çok basit istediğiniz uzunlukta zincir çekiyorsunuz onların üstünü 3 zincir tığa 2 dola 3 defada çek 4 dolgu yap 3 zincir kafesler yapılıyor (kurdele yeri)sıra sonunda dolanıp 3dolgu 3 zincir geriye bat pipirik diyorum ben onlara en son sıra öyle .gülleride istediğiniz büyüklükte yapabilirsiniz.Kolay gelsin...

This entry was posted in ,,,. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...